اس ام اس طنز سری دوم
نوشته شده توسط : محمدرضا

آدمها ممکنه دختر باشن !

اما دختر ها نمیتونن آدم باشن !

به جای پسر ، پسر هم میتونین بنویسین !!!

-

-

-

وقتی خودم رو جلوی آینه میبینم میفهمم که خوشگلی چقدر دردسر داره !

خوش به حالت که دردسر نداری !!!

-

-

-

لوتی ترین اس ام اس ۸۸ !

دنده موتورتیم ! با پا بزن تو سرمون خلاصمون کن !!!

-

-

-

تركه رو به زور وادار به نماز خوندن مي كنن. بعد مي بينن نشسته داره همين جوري دعا

 مي كنه. ميرن گوش ميدن مي بينن ميگه:

 خدايا! اينا منو به زور وادار كردن به نماز خوندن، تو خودت قبول نكن!!!

-

-

-

از تركه مي پرسن از چه گلي خوشت مياد؟

ميگه اقاقيا. مي گن همينو بنويس. مي گه غلط كردم! گل رز!

-

-

-

آخرين فيلم در حال ساخت سينماي ايران: زندگي پيامبران با حضور افتخاري

علي دايي در نقش حضرت نوح !!!

-

-

-

يه روز حیف نون يه سوت ي ن پيدا ميكنه ميگه آخي كلاه بچگي لاله و لادن!

به یه خروس می گن چه غذایی دوست داری می گه الویه چون سینه مرغ داره

++ -- ++

میدونی شباهت تو با شلوار کردی چیه ؟

:

:

هر دوتاتون گشادین!!!

++ -- ++

حیف نون میره خونه دوستش بهش میگن جاتو بندازیم تو اتاق نی نی یا تو هال میخوابی ؟
بنده خدا میگه همون تو هال بخوابم بهتره!
صبح پا میشه یه د ختر میبینه میگه ببخشید شما میگه من نی نی ! ببخشید شما ؟
بنده خدا میگه من خر ! من الاغ ! من نفهم !! 

++ -- ++

یارو  پیشنهاد داده اسم پژو جی ال ایكس رو بگذارند پژو الف لام میم

++ -- ++

یه روز یه معلم مدرسه دخترونه میره سر كلاس و میپرسه:كی میدونه اون كدوم قسمت بدنه كه گاهی اندازش تا 8 برابر بزرگ میشه؟ مریم میگه: من بلدم اما روم نمیشه بگم مهین دستش رو بالا میكنه و میگه: آقا اون مردمك چشم هست. معلم یه بیست به مهین میده و سه تا صفر به مریم مریم میپرسه : چرا سه تا صفر به من دادین؟ معلم میگه: سه تا صفر به سه دلیل یكی به خاطر اینكه درس بلد نبودی یكی به خاطر اینكه فكرت منحرفه و سومی هم بخاطر اینكه توقعت زیاده

++ -- ++

به یه بنده خدا گفتن طولانی ترین و پر جاذبه ترین بوسه ای که تا حالا کردی با کی بوده ؟ گفت یه بار خواستم توی لوله جارو برقی رو فوت کنم ! دهنم گیر کرد توی لوله




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1076
|
امتیاز مطلب : 517
|
تعداد امتیازدهندگان : 165
|
مجموع امتیاز : 165
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست